lørdag 12. april 2008

Chi Wah Wah- byens latinoband!


ChiWahWah er et latinoband fra Kristiansand bestående av fem menn fra fem forskjellige land (Mexico, Argentina, Bolivia, Chile og Noruega).
Fra oppstarten i april 2007 har bandet spilt på forskjellige konserter, festivaler og arrangementer og har på mindre enn et år markert seg solid i Kristiansands kulturliv.

En av Chi Wah Wah´s første konserter var på Havana Etcetera under Latin Dance Weekend i mai 2007. Jeg hukket tak i gutta like før jeg skulle arrangerte Latin Dance Night, og kvelden ble en stor suksess:) Smiler enda når jeg tenker på den kvelden. Husker Davy Watne var innom, og danset cha cha på linje til live musikk sammen med alle oss andre på dansegulvet. Oh, what a night!:)

Chi Wah Wah blir booket rett som det er til forskjellige arrangement. Jeg vil anbefale alle å oppleve dem live. Selv er jeg en liten grupie!!:)



26.april:Chi Wah Wah konsert på Herli Land(Torvet) under Kulturnatta. Ca fra kl 23 og utover!

1. mai:
Chi Wah Wah konsert på Arbeideren(Folkets hus i festningsgata) kl 20.00.
Pengene som samles inn går til et prosjekt i Sør Amerika. Det vil bli servert alkohol og sikkert annen drikke :)

For mer info om bandet trykker du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar