tirsdag 1. juli 2008

Bildeblogg fra konsert med Sonora Cimarrón

Torsdag 26.juni arrangerte jeg sammen med SalsaEvent og Havana Etcetera konsert med salsabandet Sonora Cimarrón fra Oslo. Ekstra moro var det at bandet hadde med seg Yannik ´el Vikingo´ Hartig fra Danmark. Han er en kjent musiker på Timbales, og spiller i flere kjente salsaband.

Det ble en vellykket kveld, selv om jeg hadde håpet på bedre oppmøte. Vi startet med en deilig middag i restauranten før konsertstart.

Her kommer smakebiter fra kvelden. Tusen takk til alle i Sonora Cimarrón og Salsa Event som var med på å lage en fin og gøy kveld! Og ikke minst alle som kom på konserten da, det hadde jo ikke blitt noe uten dere:) Håper dere hadde det moro!

Bloggen ville ikke samarbeide, derfor kommer bildene i feil rekkefølge:)
Carlos, Katerina og Dustin koser seg etter konserten.


Anne og Anders, aktive salseros fra Oslo, deltok også på konserten!:)



Det var liv på dansegulvet under hele konserten!


Monica og Yovani(?) poserer! :)


Dustin og jeg etter konserten! Dustin er også kjent som DJ Duste, og reiser verden rundt for å spille sin musikk på ulike salsaarrangement. Jeg ELKSER musikken hans!! :)
Han har også gode skills som sanger, og er medlem i Sonora Cimarrón:)


Rafael og Bladimir fra Sonora Cimarrón.


Tito er bandleder, her sammen med Rafael.







Middag i restauranten etter lydsjekk!


Dixie og hennes pene smil viser at maten smakte:)


Carlos, Rafael og Yannik!:)



Takk for en super konsert, Sonora! Jeg storkoste meg og håper dere hadde det trivelig i Kristiansand. Hope to se you again! :)

P.S. Folkens! Sonora Cimarrón spiller i Oslo 16. august. Hvem blir med?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar