tirsdag 1. juli 2008

Bildeblogg fra Pupy konsert

Fredag 20.juni spilte Pupy Y Los Que Son Son på Union Scene i Drammen. Jeg dro dit sammen med noen venner, og hadde en fin kveld! Pupy er et veldig populært salsaband fra Cuba, så jeg må si det var skuffende lite folk som stilte opp til konserten når de først var kommet til Norge.


Mat må man ha, så det ble kebab rett før konsert start!:)



Her synes jeg hoved vokalisten ser ut som en Jesus figur med lyset rundt seg! Haha!



Han er den største cubaneren jeg har sett!!

Veldig dyktig kvinnelig vokalist!


Pupy him self! Pupy spilte i Los Van Van tidligere.

For min del var det en ok konsert. Jeg synes sangene de fremførte var veldig like, og for min smak veldig hurtige noe som gjorde det ikke så dansbart. I tillegg var lyden for høy og ikke så bra. Men alt i alt en ok konsert, selv om jeg var veldig trøtt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar