søndag 22. februar 2009

Bildeblogg fra ChiWahWah konsert 20.feb 09

Fredag spilte ChiWahWah igjen på Havana Etcetera.
Lokalet ble fort fylt med festklare og danseglade mennesker.

ChiWahWah hadde denne gangen med seg 3 nye musikere, og jeg må si jeg ble veldig imponert over dem!! En dyktig gitarist med langt hår og mer svart metal- look klimpret frem de diggeste latinorytmene. (Det var han som hadde laget åpningsmelodien på konserten.) I tillegg var det en ny trompetist og en ny saxofonist som laget mye liv på scenen med dans og synlig digging av musikken. VELDIG gøy å se!!!!:) Til sammen var de 8 bandmedlemmer på Byscenens trange scene. Men det ble varmt, hot og flott!!:) jeg er stolte av dere, gutter!!

Og dere treige Kristiansandere som ikke var der, dere gikk glipp av noe!!! ;-)

Her kommer noen bilder fra kvelden. Jeg hadde besøk av tre flotte salseras fra Stavanger. :) Det beste kameraet ble igjen hjemme, så derfor dårlig kvalitet på enkelte av bildene.



Liv på dansegulvet!!


Katarina og Edwin.


Kristine, Katti og Andrea.



Dixie, Trond og Ingvild.


Marco og Hilde.


Ingvild, Ole Martin og Andrea.


Caroline, Anne, Katti, meg og Dixie.


Anne og meg, en god venninne fra Stavanger!:)


ChiWahWah on stage!


Fullt lokale!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar