onsdag 30. september 2009

SalsaNight på Pir 6 hver onsdag!!


Bildet er lånt fra UiA sine nettsider.

Fra og med 14. oktober blir det SalsaNights på Pir 6 hver onsdag.
Pir 6 ligger i samme bygget som Havana, og er studentenes nye kulturhus.
Lyse, flotte lokaler med bra gulv og mange muligheter! Det åpnet i mars 09.
Her er det pub, kafé og konsertscene midt i byens mest benyttede utelivsstrøk.
Kulturhuset har også uteområder vendt mot sjøen.

Cover 20,- (går til lønning av drop-in instruktør og DJ)

Kl 20-21 Drop-in kurs (varierte småkurs i forskjellige latinske danser)
Kl 21-24 SalsaNight med musikk og dans.

Dette er dugnadsarbeid satt igang av noen av salsaentusiastene i byen, deriblant meg.
Håper å se alle gamle og mange nye fjes, og at vi sammen bygger opp til en fast kveld i uka med mye dans og glede. Målet er å lage en oppblomstring for salsamiljøet i byen! :D

Åpningen er altså onsdag 14. oktober.

Kommer du?? Spre budskapet til alle du kjenner!

3 kommentarer:

  1. Så braaaa!!! Nå MÅ jeg flytte til Kristiansand!

    SvarSlett
  2. Dette innlegget er gammelt.Helt fra 2009. Det er ikke salsa på Pir6 lenger.

    SvarSlett
  3. HEi SalSiri..

    om jeg ønsker å lære Salsa på Sørlandet... eller nær Arendal.. hvor bør jeg henvende meg?

    mvh, Christian

    SvarSlett