torsdag 29. oktober 2009

3 dagers Halloween salg på dansesko!



Flere spør om jeg selger salsa sko/ dansesko, eller om hvor man kan få tak i dette.
Jeg kjøper dansesko via danceshoesonline.com. Bestill fort så får dere gratis frakt! :)

Jeg fikk denne fra dem på mail idag, og måtte dele den med dere.
Nettbutikken tilbyr 3 dagers salg med gratis frakt.

NB 1: Pass på å få med dere den kupong koden som står der. Den settes inn helt på slutten av bestillingen, og først da får du opp riktig pris du skal betale.

NB 2:Man må bestille for over 30 dollar.


Har dere spørsmål om bestillingen så kontakt meg eller skriv en kommentar, så skal jeg forsøke å hjelpe dere.

P.S. Jeg har noen få dansesko for salg. Selges pga bestilt feil str.
Et svart "sandal" par i str 7 som er smal over vrista.
Har også to par jazz sko i lær ca str 38/39.
Kontakt meg hvis du vil se/prøve de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar