lørdag 24. oktober 2009

Bildeblogg Hot Salsa Weekend

Her er et lite referat med mange bilder fra årets Hot Salsa Weekend i Stockholm. (Den må ikke forveksles med Hot Salsa helgen som arrangeres i Oslo). Ingen bilder av meg selv denne gangen. Ble tatt mest bilder fra danseshowene.



Jeg reiste til Sverige sammen med ei god venninne fra Stavanger. Vi delte et deilig hotellrom på Scandic Hotel, og hadde tre kjempekjekke(som de sier i Stavanger) dager :) Traff flere kjente som jeg ble kjent med i Gøteborg på Salsakongressen i april. Svenskene er så hyggelige og ikk minst mange dyktige dansere! Arrangementet var vel organisert og ble holdt på en teknisk høgskole.


Anne matcher som vanlig ;)

Lørdags kvelden ble ødelagt for min del pga migrene. Var livredd for å gå glipp av noe. Typisk meg, men måtte ta kvelden da jeg ble veldig uvel og kvalm..
Søndag var desidert den beste kvelden. Danset så utrolig mye! Og stort sett bare mambo/on2 = <3

Var på to workshops denne helgen. Ladies Styling med Flamboyan Dancers(Italia) og en workshop i partnerwork on2 med Jazzy og Magda(Oslo). Begge klassene var lærerike og spennende. :) Digger Magdas stil. Hun er røff og elegant på en gang.


Rocio og Alexistyle.


Bilde fra workshop.


Sushi restaurant med Silje og Anne.


Aram er med i teamet til Marc-Anthony og de var veldig flinke!


Leon Rose med partner. (UK)


Mambata fra London, UK.


Mambo Cache (Sweden)




Barna hadde også salsa show. Så søte og flinke!



SalsaAkademien (Stockholm, Sweden)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar