onsdag 11. november 2009

Bildeblogg fra salsa 2 kurs



Nå er det ene salsa 2 kurset ferdig ved SalsaSi Danseskole.

Det har vært en veldig flink og trivelig gjeng som det har vært kjempegøy å undervise for.
Jeg tok noen bilder fra siste kurskvelden.

Håper å se alle sammen igjen på salsa 3 som starter neste uke!?? Og ikke minst på salsa socials på onsdager og salsa julebord. (Jeg vet nok at dere er inne å kikker på bildene. Sa jeg at jeg ønsker en kommentar??? ;-) )

Trykk på bildene for å se de i storformat.





























Mail meg hvis du har lyst på original bildet tilsendt på mail.

10 kommentarer:

  1. Hei! Som ivrig "salseros", som jeg tar meg den frihet og nå kalle meg, må jeg si at kurs 1 og 2 har vært en fantastisk opplevelse! God stemning og humor blandt hele salsa teamet, storkoser meg hver eneste gang! Stolt av min kjære salsapartner Tom, som tok denne utfordring på strak arm! Skap-latinoen i ham er endelig kommet ut :) Godt jobbet, Pablo & Siri! Dere ser oss begge på kurs 3! Salsa hilsen fra Christina :)

    SvarSlett
  2. Takk kjære :) glad du koser deg på salsa med meg :)

    Jeg slenger meg på denne her og sier tusen takk til Pablo og Siri som har holdt ut med løse spagetti armer, lamme venstre bein og stive hofter. Jeg har det utrolig gøy på kursene sammen med hele gjengen, og føler selv jeg blitt litt bedre hver gang. Selv om det ser jo ut som jeg falt ned fra månen på bildene :)

    Stå på dere salsaguruer !!!

    SvarSlett
  3. Yiihaa!! Jeg har fått inn kommentarer. Og dagen min ble redda ;-) Alle nordmenn har en skap-latino innerst inne vet du. Bare å komme ut!!

    TUSEN TAKK til mine stjerneelever! Utrolig kul gjeng dere er, og gleder meg til salsa 3.

    SvarSlett
  4. Veldig gøye bilder, Siri. Har det utrolig gøy på kurs, du og Pablo er bare helt fantastisk flinke og veldig morsomme. Børre og jeg skal selvsagt være med på Salsa3 også, gleder oss masse. Og håper jo at det blir mange fra Salsa 2 som er med videre!!

    SvarSlett
  5. Morsomme bilder! Takk for et kjempebra kurs! Dere er supre instruktører ;);)
    Vi sees på salsa 3!!

    SvarSlett
  6. Nå tar det jo helt av med kommentarer her jo! Dette var gøy :) Takk for alle positive tilbakemeldinger. Godt å høre at dere ikke ler av oss for å være høflige når vi slår av en dårlig spøk ;)

    SvarSlett
  7. He-he-he, måtte le når jeg så hvor HAPPY du ble Siri! Tror det bildet med geværet hjalp...! ;)
    6 kommentarer!!! Og nå blir det 7 :) Ha en strålende helg, alle salseros!

    SvarSlett
  8. Over til noe seriøst:
    Skal jeg lage en blogg med navn over turene dere lærte på salsa 2??

    SvarSlett
  9. Hadde vært helt konge!!! Er sikker på (eller tja...) at det ikke bare mer meg som sliter med spansken...;-) Sentienta, Ochienta, Enchofa, Enchofa Doble, njaaaaa, trur jeg stopper der og overlater resten til deg, du salsa-guru :)
    Takker og bukker og neier!

    SvarSlett
  10. Come again...Kremt...Enchufla ja...;-) Ikke lett å lære en gammel hund å sitte ;-)

    SvarSlett